ی هستند. بیمارانی که به پس از تصویب قانون سازمان حفظ سلامت، ثبتنام در ها از تقریباً 6 میلیون نفر در سال 1976 به بیش از 29 میلیون نفر در سال افزایش یافت از دیدگاه بیمار، ها یک جایگزین بالقوه برای بیمه سلامت هستند میپیون نگهداری و مراقبت از بیمار دند باید یک پزشک مراقبتهای اولیه داشته باشند. این بیماران معمولاً برای دریافت پوشش درمانی برای متخصصان، به ارجاع از خود نیاز دارند. به همین دلیل، ها گاهی اوقات "دروازهبان" نامیده میشوند، زیرا آنها اولین ارائهدهندگان مراقبتهای بهداشتی هستند که بیماران را ارزیابی کرده و در صورت لزوم آنها را به متخصصان ارجاع میدهند علاوه بر این، بیمارانی که به میپیوندند، معمولاً فقط در صورتی پوشش درمانی دریافت میکنند که ارائهدهندگان خدمات درمانی را در شبکه خود (که ارائهدهندگان "درون شبکه" نامیده می نگهداری و مراقبت از بیمار شوند) ببینند. با این حال، به ویژه در شرایط اضطراری، استثنائاتی وجود دارد. ها فرآیندها و ساختارهای پرداخت متنوعی دارند، اما معمولاً ترکیبی از حق بیمه، فرانشیز و کسورات را از بیماران ثبتنامشده خود دریافت میکنند. فرانشیز و کسورات، استراتژیهای تقسیم هزینه هستند که به موجب آن ممکن است از بیماران خواسته شود بخشی از هزینه ویزیتهای مراقبتهای بهداشتی خود را پوشش دهند. با دریافت هزینه هر ویزیت از بیماران، استراتژیهای تقسیم هزینه برای جلوگیری از استفاده بیش از حد از خدمات مراقبتهای بهداشتی طراحی شدهاند، که میتواند در صورت عدم بهداشتی هستند و مزایای آنها به طور فزایندهای آشکار میشود، زیرا برای پیشگیری، تشخیص، درمان و توانبخشی ایمن و مؤثر بیماریها بسیار مه نگهداری و مراقبت از بیمار م هسپوشش هزینههای هر ویزیت توسط بیماران رخ دهددر طول سالها، انواع مختلفی از ها پدیدار شدهاند که هر کدام ساختار متفاوتی دارند. این مدلهای مختلف شامل Hها بر اساس مدل پیشپرداخت فعالیت میکنند، باید هزینهها و درآمدهای آینده را پیشبینی کنند و هستند، زیرا به طور دقیق، طوری طراحی شدهاند که فقط باقرارداد ببندنها در س
- ۰ ۰
- ۰ نظر